Aita aidata!

Meie Isa Palve

𝐒𝐮𝐮𝐫𝐞𝐥 𝐍𝐞𝐥𝐣𝐚𝐩𝐚̈𝐞𝐯𝐚𝐥, 𝟐𝟖.𝐦𝐚̈𝐫𝐭𝐬𝐢𝐥 𝐤𝐞𝐥𝐥 𝟏𝟏:𝟒𝟓𝐩𝐚𝐥𝐯𝐞𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐌𝐞𝐢𝐞 𝐈𝐬𝐚 𝐏𝐚𝐥𝐯𝐞𝐭 Meie Isa, kes sa oled taevas! Pühitsetud olgu sinu nimi! Sinu riik tulgu, sinu tahtmine sündigu nagu taevas, nõnda ka maa peal! Meie igapäevast leiba anna meile tänapäev! Ja anna meile andeks meie võlad, nagu meiegi andeks anname oma võlglastele! Ja ära saada meid kiusatusse, vaid päästa

Auto remont

Kallid sõbrad! On üks uus projekt, mis vajab teostamiseks teie abi! Kuus aastat tagasi kinkis üks ärimees mulle oma vana Nissan Patroli mis vajas remonti. Tegime pisut remonti ja sõitsime sellega.Tegime Jumalariigi tööd. Aitasime Eestis hädalisi ja viisime ka humanitaarabi Ukrainasse. See auto on mitmete inimeste, perekondade käes olnud ja ustavalt teeninud. Vahepeal oli auto

Auto Elitale

Kallid sõbrad! Tutvustame teile meie armsat abilist Elitat, kes hoolsasti Lätis toimetab ja meil aidanud on palju projekte ka sealpool Eesti piire läbi viia. Kuna suurem osa tööst on praktiline, füüsiline ja hõlmab liikumist, vajame Elita jaoks hädasti sõidukit. Siiani on ta kõike ühistranspordiga sõites korraldanud kuid see on olnud väga kurnav. Soovime koguda finantse

Soe lõuna puudustkannatavatele inimestele

Oleme läbi aegade tegelenud puudustkannatavatele inimeste abistamisega. Üks asi mida sellel aastal jõuluajaks plaanisime on valmistada sooja lõunasöögi üksikutele kes eriti ei valmista endale ise sooja toitu. Me kõik teame et soe toit ise kodus valmistatud on ikka kõige maitsvam. Oma köögis kokates panime kokku mõnusa maitsva lõuna meie kallitele abivajajatele ja saime teha neile

Abi Tadžikistani!

Novembri kuu alguses saatsime meie kaastöölise Amirhoni Tadžikistani. Amirhon on ise pärit Tadžikistanist, kuid elab Eestis juba üle kahekümne  aasta. Ta on ära õppinud eesti keele ja on abielus eesti naisega ja tal on kolm imelist last. MTÜ Hea Isa eesmärk on aidata puudust kannatavaid inimesi, olenemata millise päritoluga ja millises riigis,seega panime ka Amirhoniga kaasa väikese abi raha näol, mis läks

Talvevarud: Kartul, puitbrikett

Käes on TALV! Kuid kõikidel ei ole veel talveks varutud. Mitmeid aastaid oleme sügisel üksikemadele, suurtele peredele, invaliidile, eluraskustesse sattunud inimestele ostnud kartuleid ja neile koju viinud.Eesmärgiga, et neil oleks vähemalt midagi süüa. Kogu elu, samuti ka toit on läinud väga kalliks.Kartuleid oleme ostnud kohaliku kartuli kasvataja käest Sellel aastal toimus kartuli projekt novembri kuu keskel.Kodusid külastades selgus, et paljudel

• Voodid, voodipesu, tekkid, padjad

Kallid sõbrad! Inimesed on taas meie poole pöördunud erinevate vajadustega. Seekord vajame juurde: – Madratseid 90x200cm– Tekke– Patju– Voodupesu– Kätterättikud/saunalinad Asjad võivad olla kasutatud, aga palun puhtad. Kui sul on ja soovid jagada palun võta meiega ühendust. Võimalus on ka rahaliselt toetada. Südamlikud tänud kõigile! MTÜ Hea IsaLHV PankEE297700771006977822

TEGIME ÕUNAMAHLA

See aasta on olnud ilm nii mõnelegi täis üllatusi. Kevadel kostis kurtmine et külm oli palju õisi ära võtnud ja see aasta ei ole saaki oodatagi. Kuid tänu Jumalale ei olnud see üle Eesti nii. Kohati oli ikka näha põõsaste ja puude küljes maitsvaid vilju, mis suve jooksul küpseda said. Ka õunad on nüüdseks enamasti

Humanitaarabi Ukrainasse

Meie head sõbrad Sander ja Viljam asusid eelneval pühapäeval teele Ukrainasse humanitaarabi viima. Kasutasime võimalust ja saatsime ka oma sõpradele Kiievisse, Umanisse mis meil oli, pisut kuid siiski maaparimat.  Sander ja Viljam on nüüdseks õnnelikult kohale jõudnud ja asuvad varsti teele tagasi Eesti. Hoiame neid palves.

Misjonireis Gruusiasse

Kohe, kohe, juba tuleval esmaspäeval asume koos Neemo Raasikuga teele, uuele misjoni reisile Gruusiasse. Meie grupis on viis inimest. Neemo Raasik esitab video projektori teel etendust Taeva väravad ja põrgu leegid. Suurte reisikottidega võtame kaasa kogu tehnika, et seda Gruusias näidata.  Sellel korral läheme kaheteistkümneks päevaks ja külastame erinevaid linnu ja külasid.  Lendame lennukiga Tallinnast –

Kingitused Ukraina Sõpradele

Neljandal aprillil asusid Ukraina poole teele meie head sõbrad Sander ja Viljam, sõiduauto ja järelkäruga.  Nende abiga saime ammu kogutud asjad saata meie Ukraina sõpradele. Saatsime, riideid, jalanõusid, toitu ja raha. Oleme kõigile toetajatele, kaastöölistele väga tänulikud!